Po zdjęciu głowicy okazało się że chyba faktycznie był tam mały przedmuch. Bardzo dziwnie wyglądało to po zdjęciu głowicy, w dwóch miejscach przy szpilkach zbierała się ciecz, były też tam jakieś zabrudzenia wiec być może to powodowało przedmuch.
Złożyłem wszystko na nowej uszczelce, powierzchnie cylindra i głowicy wyczyściłem i odtłuściłem, a samą uszczelkę przed montażem wygrzałem opalarką(za radą sprzedawcy). Dziś postaram się złożyć resztę i wyregulować zapłon, ponownie ustawiłem gaźnik zgodnie z zaleceniami jednego z użytkowników forum CT, więc zgodnie z tym co napisał jeśli faktycznie winny nietrzymaniu wolnych obrotów był przedmuch kolektora i głowicy to silnik powinien już po takiej wstępnej regulacji pracować prawidłowo.
W gaźniku ustawiłem zawór główny mieszanki na 2,5 obrotu i ilość mieszanki na wolnych(skośny wkręt) na 1,75 obrotu. Poziom paliwa w komorze pływakowej 17,3-17,6MM(nie byłem w stanie dokładnie zmierzyć, ale i tak nie posiadam podkładek pod zawór iglicowy aby ew. dokonać korekty poziomu paliwa). Mechanizmu wzbogacającego również nie regulowałem bo również mieściła się w normie(22-23MM). Nie ruszałem także regulacji uchylenia przepustnicy na wolnych obrotach bo nie mam jeszcze pomysłu na przymiar za pomocą którego ustawie fabryczną wartość(0.1-0.05MM przerwy miedzy przepustnica a obudową gaźnika).